Anda Berhak Hebat

Buku terlaris sejak 2003 kini menemui anda dengan edisi ketiga dan uan tahun ke dua puluh penerbitannya. Sebuah buku penunjuk cara dan motivasi untuk membina kehebatan diri yang didambakan oleh setiap insan. Ia mengandungi 27 bab yang tersusun rapi membawa anda langkah demi langkah dalam memupuk jatidiri menjana matlamat dan visi kehidupn.
Bermula dengan kehidupan sebagai satu anugerah pemberian Pencipta, buku ini mengajak anda bersyukur dan menyayangngi diri. Anda diminta memberikan makna yang terbaik kepada kehidupan. Ia menyarakankan bahawa anda adalah arkitek mereka bentuk destini dengan pilihan-pilihan netuk desuini  yang mempu serta menekankan kepada banyak pilihan yang terdapat.
Antara kandungan lain yang amat menarik ialah bagaimana mengawl emosi, hidup mengikut degupan jantung, kaedah menangani kegagalan, mengembangkan zon keselesaan dan lain-lain. Sebuah buku rujukan motivasi kendiri yang mesti dimiliki oleh setiap orang yang ingin membian kehidupan hebat yang hakiki dalam merentasi perjalanan hidup sebagai seorang juara. Ia adalah sebuah buku yang sentiasa segar atau ‘evergreen’ sepanjang zaman.
Scroll to Top